Läskigt!

I fredags valde ju jag att stanna hemma i min lägenhet istället för att åka till vikingarna. På natten vaknade tjejerna av att nån försökte banka in dörren till deras hus. Eftersom troy och hans kompisar är på roadtrip va det bara tjejerna hemma. Sara såg genom Glasrutan på dörren att det va en kille i vår ålder. Han höll på att banka och sparka i en kvart. Det är väldigt dålig täckning i deras hus men Lisa lyckades ringa polisen, men när de kom hem va killen borta. Ursch va obehaglig, stackars tjejer! Inatt sov jag, Nicklas och Vickan här också så vi va många här. Tryggt och skönt :) Nu har jag, Emilie och Lisa precis vart ute på en lång promenad och ikväll blir det twilight nr3. De har övertalat mig att börja se på denna filmserie och jag gillar den :D Bjuder på lite bilder från igår och idag!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Mammis

Det är ju Scobby Doo som har balkonghäng!

Svar: Haha, faktiskt likt!
Martina

skriven
#2: Peter plastis

Vad är det ni äter, ser smittsamt ut.

Svar: Det kallas tacos :)
Martina

skriven

Kommentera inlägget här :