Kalabalik

Hahaha, idag har jag verkligen fått mig ett gott skratt åt amerikanarna! Med betoning på ÅT och inte med! Det har vart dåligt väder idag. Dåligt väder här är förövrigt 16grader och lite regn. När jag kom till i skolan imorse va halva klassen försenade pga av regnet. Det hade blivit kalabalik på motorvägen för att det regna. Hahah! Min klasskompis berätta också att när hon skulle lämna sin son på dagis hade andra föräldrar vart rädda för att lämna sina barn där pga regnet! Enligt mig regna det såpass att man behövde luva men inget paraply, då förstår ni. Amerikanare Asså, hahah. 
 
Såhär gick jag samtidigt som amerikanarna knappt vågade köra bil!
 
 
Nu nu har jag precis gjort mitt första träningspass på länge eftersom jag vart sjuk och lat. Känner att mina kläder sitter lite för tajt just nu, men men det är ju då i

Kommentera inlägget här :